Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ

  Ολοκληρώθηκαν και οι δημοτικές και περιφερειακές εκλογές την Κυριακή που μας πέρασε και από το ίδιο βράδυ βλέπουμε όλους τους πολίτικους και τα κόμματα να κάνουν εκτιμήσεις για τα αποτελέσματα αν ήταν θετικά αν ήταν αρνητικά και όλους να συμφωνούν ότι όλοι βγήκαν κερδισμένοι παρά το παράδοξο του όλου θέματος. Βάση ποσοστού αυτός που βγήκε σίγουρα κερδισμένος είναι η αποχή η οποία σημείωσε ποσοστά ρεκόρ αγγίζοντας ακόμα και το 60%!!!. Έτσι  ακούμε όλοι για την αποχή και το αν ήταν ένα μήνυμα των πολιτών και το κατά πόσο αυτό το μήνυμα τα πολιτικά κόμματα και η κυβέρνηση μπορούν να το αποκρυπτογραφήσουν. Προκειμένου να αναλύσουμε τα θετικά και τα αρνητικά του φαινομένου της αποχής θα υποστούμε μια μικρή διαταραχή της προσωπικότητας μας αποκτώντας μια διπλή προσωπικότητα, και έτσι σε ρόλο του Dr Jekyll & Hyde θα παρουσιάσουμε τα αρνητικά και τα θετικά όσο πιο αντικειμενικά και πειστικά γίνεται.
   Ξεκινώντας με τα θετικά, στην δημοκρατία μας όλες οι απόψεις είναι σεβαστές ακόμα και αυτή της αποχής, η οποία δείχνει την απαξίωση προς το σύνολο του πολιτικού συστήματος που υπάρχει στις μέρες μας και ιδιαίτερα από την νεολαία της χώρας. Είναι δικαίωμα του καθένα να μην πάει να ψηφίσει αφού πιστεύει ότι κανένας δεν είναι άξιος Άλλωστε ψήφου του και ο,τι και να ψηφίσει τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξει,.Η αποχή είναι το μοναδικό όπλο ενάντια στο σάπιο πολιτικό σύστημα και μπορεί να δώσει στους πολιτικούς να καταλάβουν με αυτόν τον τρόπο την μεγάλη δυσαρέσκεια που υπάρχει στο πρόσωπο τους πλέον χάνοντας συνεχώς ψηφοφόρους.. Άλλωστε για πιο λόγο ο φοιτητής που παίρνει το πτυχίο του κάνει τα μεταπτυχιακά του και μένει άνεργος ή βρίσκει δουλειά χωρίς ασφάλιση με 500 ευρώ να πάει να ψηφίσει κάνοντας έτσι το χατίρι των πολιτικών (και αντίστοιχα ο συνταξιούχος ο μεροκαματιάρης κοκ). Μόνο έτσι θα νιώσουν στο πετσί τους την αποχή οι πολιτικοί ξέροντας ότι χάνουν πλέον τους στρατούς τους τους σίγουρους ψηφοφόρους και την αίγλη τους φυσικά. αφού τίποτα δεν μας εκφράζει λοιπόν ΑΠΟΧΗ.
   Επειδή πάντα υπάρχει ο αντίλογος χρειάζεται να πούμε τα εξής: δεν μπορεί ο καθένας και ειδικότερα οι νέοι άνθρωποι να απέχουν από τα κοινά της χώρας και της κοινωνίας γενικότερα. Είναι προσβολή προς την δημοκρατία που με τόσο αγώνα κάποιοι  έφεραν στην χώρα μας και πολέμησαν για αυτήν (βλέπε πολυτεχνείο 73 ) να απαξιώνουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Μ΄ αυτόν τον τρόπο χωρίς να το καταλαβαίνουν δίνουν το δικαίωμα να εκλέγονται πρόσωπα και κόμματα που δεν εκφράζουν την πλειοψηφία όπως ορίζει η δημοκρατία μας και έτσι περνάνε το λάθος μήνυμα στους πολιτικούς όχι της αγανάκτησης αλλά του ωχαδερφισμού και της κοινωνίας που παραμένει ανιαρή soft και που δεν τους νοιάζει τα όσα διαδραματίζονται γύρω της. Καταδικάζουν με την ανευθυνότητα τους και τους συνεπείς πολίτες που μέσω της ψήφου τους προσπαθούν να εκλέξουν όποιον θεωρούν καλύτερο για την πόλη την περιφέρεια και τον τόπο τους γενικότερα. Η ιστορία γράφεται από τους παρόντες και όχι από τους απόντες.Δεν έχουν δικαίωμα λοιπόν οι απόντες να διαμαρτύρονται αργότερα για τα δεινά που προκαλούν οι πολιτικοί  καθώς αυτοί δεν έκαναν αυτό που έπρεπε για να αλλάξει η κατάσταση. Τρανό παράδειγμα ότι με την συμμετοχή κερδίζεις είναι ότι όπου κατέβηκαν ανεξάρτητοι από κόμματα συνδυασμοί πήγαν πάρα πολύ καλά, αυτό είναι το μήνυμα που πρέπει να πάρουν οι πολιτικοί ότι ο κόσμος δεν κοιμάται πλέον και μπορεί να στραφεί και προς άλλες κατευθύνσεις πιο φρέσκες πιο καινούργιες πιο άφθαρτες και όχι το μήνυμα της αδιαφορίας.
   Υ.Γ. ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου